Picture1
Picture1
Picture1

За проектот

МААП е лидер на новиот меѓународен проект Еразмус+ наречен „Синергетско образование на родители со деца со посебни потреби-SynergyEd“.

 

Целта на проектот е зајакнување на родителите на децата со посебни потреби во нивниот секојдневен живот, подобрување на нивните родителски вештини и подобрување на социјалната вклученост, здравјето и квалитетот на животот. Проектот ќе користи иновативен едукативен пристап за подобрување на родителските вештини за работа со деца со посебни потреби, со новосоздадена сеопфатна тренинг програма, како и онлајн платформа за континуирано е-учење, во согласност со индивидуалните потреби и очекувања на родителите.

 

Партнери се Македонското здружение за применета психологија-Скопје, Институтот за медицински истражувања-Белград и Хрватскиот католички универзитет-Загреб

Партнери на проектот

Македонското здружение за применета психологија (МАПП) е непрофитна организација, основана пред 9 години, од група искусни психолози од различни области на психологијата, кои се посветени на обезбедување психолошки услуги за подобрување на менталното здравје на граѓаните во Република Северна Македонија. , како и промовирање на психологијата како наука. МААП има 30 членови и 10 волонтери, психолози од различни области на психологијата со долгогодишно професионално искуство и соработка со многу организации и институции како УНИЦЕФ, Отворено општество, Аутизмот зборува, УНДП, Швајцарска агенција за развој, УСАИД, Британски совет-Скопје, Британска амбасада- Скопје, SNV Nederlands асоцијација за развој, С.О.С. Киндердорф-Скопје, Американски комитет за бегалци, CARE International, Македонска комора на психолози, разни владини тела. МАПП има четири стручни секции секција за организациски развој, дел за кариерно советување, дел за развој на деца и млади и дел за личен раст и развој. Учеството на жените во Собранието е 95%, а на етничките заедници 15%.

 

Членовите на МАПП се специјализирани за следните активности:

  1. Развој на психолошката наука и нејзина примена во пракса
  2. Советување
  3. Организирање стручни работилници, семинари, обуки, консултации, конгреси и други стручни состаноци како и научни проекти
  4. Изработка и објавување на научни и стручни публикации од областа
  5. Издавање стручни и научни списанија и брошури
  6. Соработка со соодветните здруженија и институции како во земјата така и во странство
  7. Унапредување на статусот на психолозите во општеството
  8. Подобрување на образованието и континуирано усовршување на психолозите
  9. Набавка, стандардизација и дистрибуција на психолошки инструменти
  10. Сите други активности кои придонесуваат за развој и подобрување на статусот на психолозите и психолошката активност.

 

Католичкиот универзитет во Хрватска (CUC) е приватен универзитет, кој во моментов нуди образование на пет универзитетски дипломи: историја, социологија, психологија, комуникациски науки и медицински сестри. Мисијата на CUC е континуирана потрага по вистината преку истражување, како и зачувување и пренесување на знаење за доброто на општеството. Согласно актите на Универзитетот, задача на Универзитетот е да ја спроведува високообразовната и научноистражувачката дејност со развивање на наставната, научната, научноистражувачката и стручната работа и извршувањето на соодветните придружни задачи. Преку поврзување на научното истражување, уметничкото творештво и студиските програми, Универзитетот ја развива науката, уметноста и професионалната експертиза, ги подготвува студентите за вршење на стручни активности засновани на научни сознанија и методи, како и на уметнички вредности, формира нови генерации на наставници во високото образование, научници и уметници, учествува во остварувањето на општествените интереси на студентите и промовира меѓународна соработка во високото образование и во научната и уметничката дејност. CUC е независен универзитет, со цел да биде препознатлив на национално и меѓународно ниво. Во моментов има околу 1100 студенти, 140 редовно вработени и околу 60 надворешни соработници поврзани со Универзитетот. CUC кампусот се наоѓа во Загреб, Илица 242; тековните работи за реновирање се насочени кон градење капацитет за едукација на 3500 студенти. Иако започна да ги нуди своите универзитетски студии во 2011 година, CUC има значително искуство во водење на национални и меѓународни проекти. Стратегијата на CUC е фокусирана на развивање на високото образование и истражувачки цели.

 

Институтот за медицински истражувања (IMR), кој е дел од Универзитетот во Белград, Србија е Национален институт на Република Србија, водечки национален научен институт во областа на биомедицинските науки, основан во 1947 година од Српската академија на науките, со мисија да придонесе за здравјето на луѓето преку висококвалитетни научни истражувања. IMR има 10 истражувачки групи и 2 центри за истражувачка извонредност со околу 100 вработени, од кои 62 се доктори по медицина, фармација, хемија, биохемија, биологија, технологија и спортски науки. Центарот за истражувачка извонредност во исхраната и метаболизмот е дел од IMR вклучен во основните и применетите нутриционистички истражувања фокусирани на одредување на барањата за хранливи материи неопходни за промовирање на благосостојбата на децата и возрасните и за спречување на главните болести кои го засегаат современиот човек денес. IMR е активно вклучена во национална и меѓународна соработка, билатерални и мултилатерални договори, COST акции, проекти на EFSA, FP6 и FP7 проекти и соработка со стопанството.

 

IMR е специјализиран за следните активности:

  1. Развој на медицинската и нутриционистичката наука и нејзина примена во пракса;
  2. Нутриционистичко советување и советување;
  3. Спроведување на ин витро студии, интервенции на животни и луѓе;
  4. Организирање на стручни работилници, семинари, обуки, консултации, состаноци, конгреси и други стручни состаноци;
  5. Изработка и објавување на научни и стручни публикации;
  6. Соработка со соодветните здруженија и институции во земјата и странство;
  7. Докторски студии од областа на медицината, исхраната и биологијата;
  8. Подобрување на едукацијата и континуираното усовршување на лекарите;
  9. Сите други активности кои придонесуваат за развој и унапредување на медицинската наука, исхраната и јавното здравје.
Picture4

Проектни активности

Инклузивна едукативна алатка и дисеминација

 

  •     Обука за употреба на систематски преглед на литература (SLR)

               Цел: Да се обучат тимовите на партнерите за употреба на SLR

  •     Истражување на потребите и предизвиците на родителите и креирање на наставни програми и материјали

               Цел: Да се истражат потребите на родителите, да се користи SLR за секоја конкретна тема, да се создаде квалитетна едукативна алатка, тимска работа

  •     Обука за родители

               Цел: Да се прошири обуката на родителите, да се стекне и споделува ново знаење, да се одговори на потребите и предизвиците, да се добие повратна информација

  •      Промотивни настани

                Цел: Да се дисеминираат проектните активности и резултати, да се разменуваат добри практики, да се добие повратна информација од публиката, да се подигне свеста за родителите и децата со посебни потреб

Платформа за е-учење
 
  •       Цел: Да се создаде платформа за е-учење за континуирана обука на родителите
Последователна анкета и повратни инфорции
  •      Цел: Да се создаде платформа за е-учење за континуирана обука на родителите
  •      Следни прашалници за родители:

                Цел: Да се создадат квалитетни последователни прашалници; да се  користи бура на идеи меѓу партнерите; креирате и онлајн верзија на прашалниците

  •       Follow up анкета на родители

                 Цел: Анкета на родителите лице в лице, преку телефон, е-пошта, онлајн

  •       Анализи на податоците

                 Цел: Направете квантитативни и квалитативни анализи на податоците од анкетата

  •       Уредување на онлајн тренинг програма и материјали

                 Цел: Да се уреди онлајн тренинг програма и материјали според повратните информации на родителите

Едукативен материјал за родителите

Евалуација и мониторинг на активностите